دومین کشتی محموله روغن خام خوراکی فله در بندر امیر آباد

دومین کشتی محموله روغن خام خوراکی فله در بندر امیر آباد دومین کشتی محموله روغن خام خوراکی فله در بندر امیر آباد

در تاریخ 1395/07/25 کشتی تجاری Chingiz Mustafayev با ظرفیت بیش از 5000 تن که حاوی روغن خام خوراکی آفتابگردان به صورت فله بود با حرکت از بندر آستارا خان روسیه در بندر امیر آباد مازندران پهلو گرفت و فرایند تخلیه آن آغاز شد.

دومین کشتی محموله روغن خام خوراکی فله در بندر امیر آباد پهلو گرفت

دومین محموله روغن خام خوراکی فله توسط شرکت کالا گستر حکمت در بندرامیر آباد پهلو گرفت.در تاریخ 1395/07/25 کشتی تجاری Chingiz Mustafayev با ظرفیت بیش از 5000 تن که حاوی روغن خام خوراکی آفتابگردان به صورت فله بود با حرکت از بندر آستارا خان روسیه در بندر امیر آباد مازندران پهلو گرفت و فرایند تخلیه آن آغاز شد. این برای دومین بار است که شرکت کالا گستر حکمت اقدام به واردات روغن خام خوراکی به صورت فله از بنادر شمالی کرده است.مجموعه اقدامات شرکت کالا گستر در واردات روغن خوراکی از بنادر شمالی ، موجب توجیه سرمایه گذاریهای انجام شده جهت توسعه زیر ساخت های ترانزیتی و حمل و نقل کالا در بندر امیر آباد شده است.
بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و مذاکرات صورت گرفته توسط هیات مدیره شرکت کالا گستر حکمت با شرکای تجاری خود در حوزه CIS ، امید میرود این شرکت بتواند مجموعه اقدامات تجاری خود در صنعت روغن خوراکی را توسعه دهد. با توجه به اینکه روغن خوراکی سهم قابل توجهی را در سبد غذایی خانوار ایرانی به خود اختصاص داده است و از آنجا که روغن خام آفتابگردان در میان سایر روغن ها دارای کیفیت بسیار بالایی است ، این شرکت با هدف تامین روغن خوراکی آفتابگردان با کیفیت و سالم، مجموعه فعالیت های خود را آغاز کرده است.

 

نظرات (0 نظر)

مجموع: 0 | در حال نمایش: 0

نظر خود را ارسال کنید

کد امنیتی را وارد نمایید
کد امنیتی را وارد نمایید
  • ارسال برای دوستان
  • نسخه قابل چاپ
  • نسخه متنی
اشتراک گذاری در: Facebook Twitter

کلمات کلیدی:

هیچ برچسبی برای این موضوع ثبت نشده است

گالری عکس

امتیاز این موضوع

0