شرکت کالا گستر حکمت نماینده انحصاری شرکت ماشین سازی SVSZ روسیه

شرکت کالا گستر حکمت نماینده انحصاری شرکت ماشین سازی SVSZ روسیه شرکت کالا گستر حکمت نماینده انحصاری شرکت ماشین سازی SVSZ روسیه

طی قرارداد فی مابین نمایندگی انحصاری ماشین آلات صنعتی شرکت SVSZ روسیه، در ایران به شرکت کالا گستر حکمت اعطا شد.شرکت ماشین سازی SVSZ روسیه در سال 1876 تاسیس شد.

طی قرارداد  فی مابین نمایندگی انحصاری ماشین آلات صنعتی شرکت SVSZ روسیه، در ایران به شرکت کالا گستر حکمت اعطا شد.شرکت ماشین سازی SVSZ  روسیه در سال 1876 تاسیس شد.این شرکت به عنوان یکی از با تجربه ترین شرکت های ساخت ماشین آلات صنعتی ، در طی سالیان متمادی نه تنها در کشور روسیه بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر فعالیت داشته است و کیفیت و کارایی محصولات این کمپانی باعث ایجاد اعتماد به تولیدات آن شده است.

به کارگیری تمام تکنولوژی های لازم جهت تولید ماشین آلات تراش دقیق در کنار ظرفیت تولید ماشین آلات مدرن و با کیفیت و با قیمت رقابتی، مسیر این کمپانی را برای ورود و توسعه بازارهای مختلف ازجمله در اروپا،آمریکا ، آسیا و آفریقا فراهم کرده است.

اولویت همکاری مشترک بین دو شرکت  SVSZ و شرکت کالا گستر حکمت در ایران، واردات و فروش و راه اندازی و خدمات پس از فروش ماشین آلات تراش CNC  جهت استفاده صنعت کاران ایرانی میباشد.

نظرات (0 نظر)

مجموع: 0 | در حال نمایش: 0

نظر خود را ارسال کنید

کد امنیتی را وارد نمایید
کد امنیتی را وارد نمایید
  • ارسال برای دوستان
  • نسخه قابل چاپ
  • نسخه متنی
اشتراک گذاری در: Facebook Twitter

کلمات کلیدی:

هیچ برچسبی برای این موضوع ثبت نشده است

گالری عکس

امتیاز این موضوع

0